Servicii

49
de companii mari È™i foarte mari 
beneficiază de serviciile noastre complete
de asistență în aplicarea GDPR 
 
Inventariere

Respectarea principiului responsabilității presupune ca operatorii de date cu caracter personal să poată identifica ușor care sunt prelucrările efectuate în cadrul activității lor.

​

ExperienÈ›a È™i tehnicile noastre de interviu cu persoanele relevante identifică rapid È™i aduc Ã®n atenÈ›ia dumneavoastră stadiul actual al prelucrărilor efectuate în companie, astfel încât să poată fi identificate categoriile de date È™i persoane vizate, scopul, temeiul È™i durata prelucrării.

 
Conștientizare

ÃŽn cadrul operaÈ›iunilor de prelucrări de date, angajaÈ›ii pot avea acces sau chiar operează diferite categorii de date cu caracter personal.

​

Putem asigura instruirea iniÈ›ială dar È™i periodică a angajaÈ›ilor companiei dumneavoastră, pentru orice specializare a compartimentului organizatoric sau de nivelul ierarhic, ceea ce va fi de natură să vă ajute în creÈ™terea gradului de conÈ™tientizare a importanÈ›ei dispoziÈ›iilor GDPR È™i, pe cale de consecință, a responsabilității salariaÈ›ilor în efectuarea de operaÈ›iuni.

​

Eroarea umană reprezintă unul dintre principalele riscuri de încălcare a securității datelor iar organizarea de sesiuni de conÈ™tientizare È™i creÈ™tere a responsabilității poate reduce semnificativ acest risc.

 
Analiza de impact

După inventarierea prelucrărilor de date cu caracter personal, pot apărea situaÈ›ii în care se impune efectuarea unei analize de impact. Această analiză este menită să evidenÈ›ieze riscurile cu privire la gestionarea eronată a datelor È™i, implicit, cu efecte nedorite asupra drepturilor È™i intereselor legitime ale persoanelor vizate.

​

Vă putem asigura o astfel de analiză, la standarde profesionale, urmată de recomandările aferente, astfel încât să puteți beneficia de rezultate optime și cu impact minim asupra eforturilor organizaționale și de management.

 
Asistență

Apar în permanență persoane vizate care își exercită drepturile prin formularea de cereri (de acces, de portabilitate) iar soluÈ›ionarea acestor solicitări cade în sarcina dumneavoastră. Gestionarea relaÈ›iilor cu persoanele vizate este sensibilă, laborioasă È™i cu termene precise.

​

Implementarea È™i monitorizarea conformării cu dispoziÈ›iile GDPR sunt un proces continuu È™i complex, în cadrul căruia vă putem asista È™i oferi îndrumări de calitate astfel încât să vă asiguraÈ›i, pe principiul necesar È™i suficient, că respectaÈ›i normele GDPR.

 
Data Protection Officer

Dacă aveÈ›i obligaÈ›ia de a desemna un DPO È™i optaÈ›i pentru externalizarea acestei activități, putem îndeplini această sarcină cu profesionalismul necesar.

​

Dacă optaÈ›i pentru un angajat intern,  trebuie să aveÈ›i în vedere îndeplinirea de către companie a prevederilor legale în vigoare la data emiterii deciziei È™i să vă asiguraÈ›i că persoana în cauză dispune de un nivel adecvat de cunoÈ™tinÈ›e atât cu privire la legislaÈ›ie cât È™i cu privire la specificul activității pe care o desfășuraÈ›i.

© 2018 Musliu Privacy Data Consulting